.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان جرائم خشن در مازندران کاهش یافت

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: خوشبختانه میزان جرائم خشن در استان کاهش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر ، جواد قناعت بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خادمان سفر مازندران به کاهش جرائم خشن در سالهای جاری اشاره کرد و گفت: این کاهش نشان دهنده جهت گیریهای اخلاقی در استان است که باید تقویت شود.

قناعت با اعلام اینکه در ایام نوروز پرونده سه هزار و 500 واحد صنفی و گردشگری به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است، اظهار داشت: حضور موفق و پرتعداد بازرسان در راستای اجرای عدالت است.

به گفته وی، کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای نشان از ارزش قائل بودن مسئولان راه و ترابری برای جان مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کاهش جرائم خشن در سالهای اشاره کرد و گفت: این کاهش نشان دهنده جهتگیریهای اخلاقی در استان است که باید تقویت شود.

قناعت با اعلام اینکه در ایام نوروز سه هزار و 500 واحد صنفی و گردشگری به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است، اظهار داشت: حضور موفق و پرتعداد بازرسان در راستای اجرای عدالت است.

به گفته وی، کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای نشان از ارزش قائل بودن نظام برای جان مردم است.

قناعت در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد صدا و سیمای کشور نسبت به پوشش نامناسب خبری موفقیت های ستاد تسهیلات سفر این استان انتقاد کرد و ضمن تقدیراز فعالیتهای صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار داشت: صدا و سیمای کشور نسبت به پوشش تصویری استان برتر سفر در کشور کم کاری کرد.

وی افزود: صدا و سیما در روزهای پایانی سال از استان هایی که رتبه 10 یا 12 ستاد تسهیلات سفر سال 87 را داشتند برنامه هایی تهیه و پخش کرد ولی مازندران را با دارا بودن رتبه دوم مورد بی مهری قرار داد.

جانشین ستاد تسهیلات سفر مازندران خاطرنشان کرد: صدا و سیما با بی توجهی به فعالیتهای گسترده نوروزی ستاد تسهیلات سفر مازندران حق مازندرانی ها را تضییع کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.